Okul Ücretleri

Terakki Vakfı
Özel Şişli Terakki Anaokulu

2024-2025 Yılı Eğitim Öğretim Ücreti

Okul  |  Sınıf Eğitim Öğretim Ücreti
ANAOKULU  |  (Tüm Yaş Grupları) 350.000,00 TL + KDV

(KDV oranı yürürlükte bulunan mevzuat gereğince % 10’dur. Bu oranda devletin ileride yapacağı artırım ya da indirimlerin ücretlere aynen yansıtılması zorunludur.)

İlan edilen ücretler sadece okul eğitim ücretleridir. Yemek ve servis ücretleri dahil değildir.

Kayıt Ücreti Ödeme Seçenekleri

Öğrencilerimiz için Kayıt Yenileme Tarihleri

  • Anaokulu (tüm yaş grupları için) : 22 Şubat-15 Mart 2024
  • Anaokulumuzdan İlkokul 1.Sınıfa : 22 Şubat-15 Mart 2024
  • Diğer tüm sınıf seviyeleri : 22 Şubat-29 Mart 2024‘e kadar


Taksitli Ödeme

  • 1 peşin 3 taksit (Ekim, Ocak, Nisan)
  • 1 peşin 5 taksit (Ağustos, Ekim, Aralık, Şubat, Nisan)
  • %10 peşin 10 taksit (Temmuz, Ağustos, Eylül, Ekim, Kasım, Aralık, Ocak, Şubat, Mart, Nisan)
  • Taksitler ayın 17’sindedir. Ödeme tarih ve seçeneklerinde bireysel değişiklik yapılmaz.

Kardeş İndirimi

  • Aynı öğretim yılında okullarımızda öğretim gören kardeşlere, eğitim-öğretim ücretinde indirim uygulanır.
  • İndirimler iki kardeşten birisine ya da üç kardeşten ikisine vb. şeklinde uygulanır.
  • Kardeş indirimi; ikinci ve diğer kardeşlere %10 oranında yapılır.
  • Kardeşlerden birisinin burs alması halinde, kardeş indirimi uygulanmaz.

Çocuk ve Torun İndirimi

  • Mezunlarımızın, çocuk ve torunlarına %10 indirim uygulanır.
  • Öğrencinin burs almış olması halinde mezun indirimi uygulanmaz.

Kayıt Ücreti Ödeme İşlemleri

  • Kayıt işlemi için öğrenci velisinin (anne veya babasının) bizzat başvurması gerekir.
  • Levent Yerleşkesi kayıtları için kayıt ücretinin ilk ödemesinin kredi kartı (Amex ve yurtdışı kredi kartları hariç) ile Levent Yerleşkesi muhasebe veznesine veya aşağıda bilgileri bulunan hesaba yatırılması yeterli olacaktır.
    Alıcı : Terakki Vakfı Özel Şişli Terakki Lisesi
    Akbank T.A.Ş.
    Akatlar Şubesi (Şube Kodu:0607)
    Hesap No : 0117679
    IBAN : TR02 0004 6006 0788 8000 1176 79
  • Yeni kayıt ve kayıt yenileme işlemlerinde kayıt sözleşmesi ve ödeme planlarının imzalanması için Akbank T.A.Ş. standı 09.00-16.30 saatleri arasında yönetim binası muhasebe servisimizde hizmetinizdedir.
  • Banka ödemelerinde mutlaka öğrenci adı soyadı ve sınıfı bilgisi yer almalıdır. Ödemelerde çek ve döviz kabul edilmemektedir.

Kayıt İçin Dikkat Edilmesi Gereken Önemli Hususlar

  • Kesin kayıt tarihlerinde kayıtlarını yaptırmayan/yenilemeyen öğrencilerimiz öncelikli kayıt haklarını kaybeder.
  • Önceki dönem eğitim-öğretim ücreti borçları kapatılmayan öğrencilerin kayıtları yenilenmez. Önceki dönem banka borçlarının kayıt için okula gelmeden önce kapatılması gerekmektedir. Okulda banka veznesi bulunmamaktadır.
  • Kayıt Yenileme tarihlerinin uzatılmaması esastır. Duyurulan kayıt süreleri sona erdikten sonra açık kontenjanlara dışarıdan öğrenci alınacağından, süresi içinde kayıtlarını yenilemeyen ara sınıf öğrencilerimiz kayıt yaptırma haklarını kaybedeceklerdir. Şayet müracaat ettikleri tarihte kontenjan henüz dolmamışsa kayıt yenileyebileceklerdir.
  • Kesin kayıtlardan sonra açık kontenjanı tamamlamak için yapılan kayıtlarda, kayıt yapılan tarihe kadar olan peşinat ve taksitler kayıt esnasında tahsil edilir.
  • Normal şartlarda kısa sürede tamamlanan kayıt işlemleri, son günlere bırakıldığında yoğunluk nedeniyle uzun süre beklemenize neden olmaktadır. Bu nedenle kayıt işlemlerinizi son günlere bırakmamanızı önemle rica ederiz.

Ücret İadesi / Yasal Mevzuat Gereğince:

  • Okullarımıza dışarıdan yeni kaydı yaptırılmış öğrencilerden (Anaokulu 4 yaş grubundan 5 yaş grubuna, 5 yaş grubundan 6 yaş grubuna, 6 yaş grubundan İlköğretim okulu 1. sınıfına, İlkokul 4. sınıftan Ortaokul 5. sınıfa, Ortaokul 8. sınıfından Lise Hazırlık sınıfına kaydı yaptırılacak mevcut öğrencilerimizin kayıtları dahil), öğretim yılı başlamadan ayrılanlara yıllık ücretin %10’u dışındaki kısmı iade edilir. Öğretim yılı başladıktan sonra ayrılanlara yıllık ücretin %10’u ile öğrenim gördüğü günlere göre hesaplanan miktarın dışındaki kısmı iade edilir.
  • Yukarıdaki paragrafta belirtilen öğrencilerimizin dışında, okullarımızda öğrenim görmekte olan ve süresi içinde kayıtları yenilenen öğrencilerimizin kayıtları herhangi bir sebepten dolayı okullar açılmadan geri alınır ise, yatırılmış bulunan okul eğitim-öğretim ücreti, kesinti yapılmaksızın iade edilir. Öğretim yılı başladıktan sonra ayrılanlara ödenmiş ücretin öğrenim gördüğü günlere göre hesaplanan miktarın dışındaki kısmı iade edilir.
  • İadeler için, faturaların Muhasebe Servisi’ne ibraz edilmesi şarttır.
Bilgi Talebi

Bilgi Talebi






    Lütfen formu göndermeden önce " Anaokulu için Sıkça Sorulan Sorular " yazımızı okuyunuz.
     
     

    Lütfen formu göndermeden önce " İlkokul için Sıkça Sorulan Sorular " yazımızı okuyunuz.
     
     

    Lütfen formu göndermeden önce " Ortaokul için Sıkça Sorulan Sorular " yazımızı okuyunuz.
     
     

    Lütfen formu göndermeden önce " Lise için Sıkça Sorulan Sorular " yazımızı okuyunuz.
     
     










    Bu Formda alınan kişisel iletişim bilgileri talep ettiğiniz yerleşke, okul, sınıf seçeneklerine göre kayıt bilgilerinin size iletilebilmesi için talep edilmektedir. Başka bir amaçla kullanılmayacak, 3. Şahıs ya da kurumlar ile paylaşılmayacaktır.)