İlkelerimiz
Öğrencilerimizi,
- Çocukluklarından fedakârlık etmelerini beklemeden,
- Doğalarında var olan merak etme ve sorgulama özelliklerini teşvik ederek,
- Her bir öğrencinin biricik/tek olduğu gerçeğini gözeterek,
- Evrensel ilke ve değerlerle donatılmış,
- Çok kültürlü, çok dilli bireyler olarak yaşama hazırlamak.
Hedeflerimiz
Yukarıda belirtilen ilkeler doğrultusunda ulusal ve uluslararası programlar yoluyla,
- Öğrencilerimizin doğal meraklarını besleyerek, amaçlı ve yapıcı araştırmalar yapmak için gerekli becerileri kazanmalarını, öğrenmekten zevk alan ve bu öğrenme isteği ömür boyu süren,
- Eleştirel ve yaratıcı düşünme becerilerini kullanmada inisiyatif sahibi,
- Sahip olduğu fikir, düşünce, duygu ve bilgiyi güvenilir biçimde ifade edecek ana dil yetkinliğine sahip, en az bir yabancı dili iletişiminde kullanabilecek yetkinlikte,
- Öğrenme sürecinde yeni roller, fikirler ve stratejiler keşfetmek için gerekli bağımsız ruha ve güven duygusuna sahip, inançlarını demokratik ilkeler çerçevesinde savunurken cesaretli,
- Evrensel geçerliliği ve önemi olan konuları/bilgileri keşfetmek için heyecan duyan ve emek harcayan, değerli bir bilgi birikimine sahip, entelektüel,
- Ahlaki muhakeme ilkelerini iyi kavramış, dürüstlük ve adalet duygularına sahip,
- Sınırlı kaynakların korunması, yeniden dönüştürülmesi, tasarrufu ve birlikte yaşadığı diğer insanlarla ve canlılarla paylaşımı konularında duyarlı ve sorumluluk sahibi,
- Farklı bakış açıları ve fikirlere hoşgörülü ve açık, kültürel değerler ve yaşam biçimlerine, inançlara saygılı,
- Kişisel gönenç ile bedensel ve zihinsel dengenin önemini kavramış,
- Kendisinin ve çevresindekilerin öğrenme süreçlerini dikkatle inceleyen, güçlü ve zayıf yönlerini yapıcı bir tarzla analiz edebilen, edindiği bilgi ve deneyimi farklı öğrenme alanları için kullanabilen bireyler yetiştirmek.